2016. március 31., csütörtök

Hóvégi összefoglaló: március

A 2016-os év márciusa mondhatni eseménytelenül telt számomra. E hónapban összesen öt könyvet olvastam el.
Mint az előző bejegyzésben már említettem is, rengeteg minden összejött most számomra és Nessza számára is, ezért - nekem személy szerint - túl sok időm nem jutott az olvasásra és a könyvekre. Azonban még így is sikerült valamennyire összeszednem magam.


Tehát, mint már említettem, márciusban összesen öt könyvet olvastam el, azonban, ha teljesen őszinte akarok lenni, akkor csak 3 valós könyvnek megfelelő mennyiséget fejeztem be, miután a Reasonable Doubt sorozat igencsak rövid mivoltának köszönhetően egy nap alatt végeztem mindhárom kötettel. A pontosság kedvéért elmondom, hogy az első rész 86, a második 76, a harmadik könyv pedig 196 oldalszámmal bír.
A két másik könyv egyébként a Falling into You c. regény Jasinda Wildertől illetve a Colleen Hoover és Tarryn Fisher által írt Never never trilógia harmadik és egyben befejező kötete. Ezekről egy rövidebb véleményt a moly profilomon olvashattok.

Rengeteg más könyvbe is belekezdtem egyébként, azonban egyiket sem volt alkalmam vagy energiám befejezni. Sok regényt félretettem a hónap során, de még így is megtettem minden tőlem telhetőt azért, hogy ezt az öt könyvet elolvassam, ami valóban nem sok minden, de szerintem ehhez a hónaphoz viszonyítva éppen elég.

Emellett többféle sorozatot kezdtem el, fejeztem be és folytattam. Többek között befejeztem a Second Chance c. sorozat első évadát illetve hétről hétre haladtam és haladok a Shadowhunters-zel. Emellett a két legkedvencebb sorozatom legújabb részeit is megtekintettem. Ez többek között a Once Upon a Time c. sorozatra és a The 100-ra vonatkozik.
Több más sorozatot is néztem az elmúlt hónapban, azonban nem szeretnék azok felsorolásával  senkit sem untatni. Viszont, ha kedvetek szottyan hozzá és érdekel valakit, a TVShow Time nevezetű applikációval figyelemmel követhetitek a sorozatbeli múltam, jelenem és jövőm.

Filmes berkekben nagyon nincs mit említeni, hiszen 1-2 filmnél többet nem igazán láttam, moziban meg végképp nem jártam. Azonban a napokban megnéztem Az utolsó boszorkányvadász című filmet, melyben Vin Diesel játsza a főszerepet és azt kell, hogy mondjam, a 2015-ös év egyik legjobb mozifilmje volt.
Lehet, hogy mindezt csak azért mondom, mert nem túl sokat láttam a tavalyi filmes repertoárból, de én mindenképp élveztem a dolgot.



2 megjegyzés:

  1. Szia Brigi!

    Meg kell mondjam, ez az öt könyv szerintem nagyon szuper teljesítmény, tekintettel arra, hogy rengeteg plusz elfoglaltságod van. Én mindössze három könyvet olvastam csak (ahhoz képest, hogy csak a szerény nyolcadik osztályt koptatom), de lélekben még egy negyediket dédelgetek, amit gyakorlatilag már feladtam.

    A The 100-et még mindig nem kezdtem el, de az OUAT-ot rendszeresen követem, bár az 5. évad második fele közel sem lopózott be a szívembe. Ellenben teljesen #sherlocked (szimplán Sherlock) lettem, ha még nem volt szerencséd a sorozathoz, nyugodtan kezdj bele! Valami isteni (én az egészet ledaráltam a szünet alatt). Egy rész másfél órás, tehát film helyett azt is nézegetheted, ha az időd engedi.

    Filmileg én jobban haladtam, mint hittem volna, de még így sem tökéletes. Azért így visszagondolva mégsem lehetett annyira eseménytelen a márciusod. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Panna!

      Szerintem tekintettel arra, hogy a 8. osztály is milyen sok időt elvesz az ember életéből, igenis büszke lehetsz arra a 3 könyvre is. Arról nem is beszélve, hogy mindemellett bőszen dolgozol a blogoddal, blogodon.

      Köszönöm az ajánlást, mindenképp belekezdek majd a sorozatba, amint időm engedi, de elképzelhető, hogy inkább a nyári szünetre hagyom mindezt. Az a biztos.
      A The 100-ot egyébként még mindig hatalmas szívvel ajánlom. Én nagyon szeretem. Az OUAT-tal kapcsolatban teljesen egyet kell, hogy értsek veled. Én sem értem mi történhetett a sorozattal.

      Ne aggódj egyébként, hamarosan itt az iskolaév vége, a nyári szünet és máris sorra falhatod a könyveket, sorozatokat és a filmeket is! :)

      Törlés