2016. április 1., péntek

Alexa Riley: Mechanic

Everything was fine until that innocent little rich girl walked into my garage. Since the second I laid my eyes on her, all I've wanted to do is get my dirty hands on her pure body.
There's one minor obstacle standing in my way, but I've got a plan. All I've got to do is claim her, and she’ll be mine forever.
Warning: This book is over-the-top, insta-love. There's nothing but steamy scenes, babies trying to be made, and an obsessed bearded alpha hero claiming a virgin who will be his forever. If you want it hot and dirty, this is it!
*whispers* 
There's a sweet smutty surprise at the end!




Oldalak száma: 296
Megjelenés éve: 2015
Kiadó: Magánkiadás

------------------------------------

A történet főszerepében Paine áll, a szókimondó, mocskos autószerelő és persze Penelope, a tökéletesen manikűrözött, jól nevelt, gazdag fruska, akibe azért némi jószándék is vegyült. Egyem a lelkét. 
A regény a kettejük vonzódásáról és a szürreálisan gyorsan kibontakozó szerelmükről szól.




Kissé hadilábon állok most, miután megannyi pozitív értékelést olvastam a könyvről és nekem mégsem tetszett olyan nagyon. De muszáj elővennem a szkeptikusabb énem, mert a saját véleményemet senki és semmi nem fogja befolyásolni.

SPOILER Kissé szürreális számomra, hogy 30 perccel miután Paine és Penelope összefutott, már egymás karjaiban voltak, másnap pedig a férfi elveszi a szüzességét és gyerekeket terveznek a már közösnek nyilvánított lakásuk konyhájában. Like what? 
Én elhiszem, hogy a vonzódás borzasztóan nagy szerepet játszott a kapcsolatuk alakulásában, de a gyereknevelés gondolatának nem egy menet után kéne felvetődnie.. de lehet én vagyok a maradi. 
Úgy is fogalmazhatnánk, hogy a valóságban semmi sem ilyen egyszerű és pláne nem történik meg ilyen gyorsan. SPOILER VÉGE

Plaine-nek olyan szövege van, hogy hanyat vágódtam tőle. Igazán óvodás stílussal mondja ki, márpedig Penelope az övé és az is marad, de volt valami szerethető is a féltésében. Azonban voltak pillanatok, amikor inkább úgy tűnt számomra, mintha egy tenyészeti egyénként tekintene csak Penelope-ra, hiszen néhány nap után már legfontosabb küldetésének vélte, hogy teherbe ejtse ménesét. 
A lány elég kis szerepet kap a történetben, abból a szempontból, hogy szinte semmit sem tudunk meg róla. A nagymamája miatti nyavalygásánál, a nevénél, az életkoránál sokkal több nem derül ki személyiségéről. Na nem mintha, Plaine-ről olyan nagyon sokat tudnánk.

Life is about being true to yourself and finding the love you deserve. It’s too short to do it any other way.

Miután az egész mű erre a kis fellángolásra épül - ami persze néhány nappal később már szerelemmé alakul át *szemforgatás* -, nem tudok 3 pontnál többet adni rá. Ezt a néhány pontot pedig csak a mű szórakoztató mivolta, Plaine dumája és Law meg Joey kapcsolata miatt érdemli meg.
Amit viszont mindenképp betartott az írónő a fülszöveg alapján, az a mű mocskossága volt. Plaine olyan őszinteséggel és szókimondósággal beszélt Penelope-val, hogy néha én éreztem magam kellemetlenül.

“I don’t know what would’ve happened if my car hadn’t needed fixing. What if I hadn’t found you? I don’t think I could’ve made it without you these past weeks.”
[...]
“I would’ve found you.”

Összességében tehát, egy egész jó, szórakoztató könyvet olvashattam, ami kikapcsolt egy időre, de igazából semmi extrát nem adott az életemhez.
Biztos vagyok benne, hogy van olyan ember, aki szerint minden csillagot megér ez a könyv – és a molyon írt kritikák szerint volt is –, de sajnos (vagy nem sajnos) én nem ezek közé az emberek közé tartozom.
Örülök, hogy elolvastam a könyvet, mert kíváncsi voltam rá – a végén megjelenő „meglepetés” pedig csak plusz volt számomra. De biztos vagyok benne, hogy nem hagy majd maradandó élményt bennem a regény; sem a szereplők, sem pedig maga a történet szempontjából.

------------------------------------

Borító: 5/2
Történet: 5/3
Írói kivitelezés: 5/3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése