2019. február 3., vasárnap

Hóvégi összefoglaló | '19 január

Egyszerűen hihetetlen számomra, hogy máris elment egy hónap az évből, én pedig itt ülök, hogy megírjam ezt a kis szösszenetet, mint ehavi összefoglalót. Elképesztő, hogy repül az idő.


A legnagyobb meglepetésemre és boldogságomra remekül haladok az előző bejegyzésemben említett ezévi 50 könyves célom felé, aztán remélhetőleg így is marad. Starting off the new year right.

A könyvek száma terén tehát remekül állok, az viszont már más kérdés, hogy ezek a könyvek mennyire voltak jók, vagy sem. Összességében a hónapban egyébként 4 könyvet olvastam, ami bárhogy nézzük, a rengeteg iskolába szükséges beadandó mellett azért nem rossz. A könyvek pedig név szerint:
  1. Caroline Kepnes: You
  2. Caroline Kepnes: Hidden Bodies (You #2)
  3. Caroline Kepnes: Providence
  4. Rick Riordan: The Titan's Curse

Tervezek egy bejegyzést a Caroline Kepnes által írt You-ról, valamilyen szinten összemérve a Netflix által fedolgozott sorozattal magát a könyvet, ezt remélhetőleg a közeljövőben be is fejezem. Ezáltal ezt nem is elemezném részletesen - legyen elég annyi, hogy az idei év egyértelmű első helyezettje számomra, főleg miután a többi igencsak nagy csalódás volt. Nem is meglepő, hogy 5 csillagos értékelést adtam rá.
A Hidden Bodies a You folytatása, ezáltal jobb azt sem erőltetni a spoilerek elkerülése végett. Azonban az biztos, hogy mint általában nálam elő szokott fordulni, a második könyvben igencsak nagyon csalódtam. Túl nagy volt bennem az elvárás, aztán végül nagyot is koppantam. A könyv végül mindössze csak 2,5 csillagot kapott tőlem moly-on.
Az írónőtől legelőször olvasott könyvem alapján gondoltam, hogy belekezdek egy másik kötetbe - azaz név szerint a Providence-be -, hátha ez is ugyanolyan jó lesz. Nos, sajnos nem így lett. Be kell valljam, ha nincs a hangoskönyv, akkor valószínűleg be sem fejeztem volna. Egyedül az segített, hogy átrágjam magam az egészen. Egyértelmű tehát, hogy a 2,5 csillagnál többet nem is adhattam.
A Rick Riordan által készített Percy Jackson sorozatnak még tavaly álltam neki, és gondoltam, hogy folytatom magát a sorozatot is. Sajnos nagyon nehezen tudtam beleélni magam a 3. kötetbe, aztán nagyon döcögősen sikerült csak befejezni is - szinte már csak "ha muszáj" alapon olvastam végig. Ez egyértelműen nem jó jel, nem is tudom, hogy van-e kedvem befejezni a sorozatot. Ez egy 3 csillagos értékelést kapott végül.

Könyves berkekben még annyi említésre méltó történt, hogy belekezdtem Stephen King The Outsider c. novellájába, úgyhogy azzal igyekszem haladni. Illetve jó pár hónapja elkezdtem a az Az-t is, amivel konkrétan csigatempóban haladok. 

Nagyon sorozatokat sem néztem mostanában. Pár nap alatt  ledaráltam a You-t, de lényegében ennyi. Igazából ha volt időm ilyesmire, akkor Könyhafőkönök VIP-t néztem, arra valahogy nagyon rákaptam mostanában. 
Igyekszem még hétről hétre haladni a rendszeresen nézett sorozataimmal is, de lényegében ez manapság csak az Agymenőkre és a Young Sheldon-ra korlátozódik.


A szoksásos guilty (but not so guilty) pleasure számomra még mindig a Jóbarátok, tehát az egy alap, hogy hetente legalább egy részt megnézek - bár ez általában mindig több, mint egy.

Tervezem még végignézni a The Office-t is. Fogalmam sincs, hogy hogy maradhatott ki az életemből ez a sorozat, de megtörtént. A lemaradásomat viszont igyekszem pótolni a közeljövőben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése