2019. május 1., szerda

Hóvégi összefoglaló | '19 április

Kihagytam pár hónapot, de nem is sűrűn olvastam ez idő alatt. Igazán csak most estem vissza az olvasás szeretetébe, és annyira örülök, hogy így lett.



A már említett ezévi 50 könyves célom felé remekül haladok, hiszen már 19 könyvet tudhatok magam mögött, és 3 könyvvel előrébb járok Goodreads szerint, mint kellene. Nagyon büszke is vagyok magamra emiatt.

Ebben a hónapban egyébként összességében 10 könyvet olvastam, ami még engem is meglepett. A könyvek név szerint:
  1. Sharon Huss: How To Disappear
  2. Mark Manson: The Subtle Art of Not Giving a F*ck
  3. Karen M. McManus: One of Us Is Lying
  4. Karen M. McManus: Two Can Keep a Secret
  5. J. K. Rowling: Harry Potter and the Philosopher's Stone (újraolvasás)
  6. J. K. Rowling: Harry Potter and the Chamber of Secrets (újraolvasás)
  7. Margaret Atwood: The Handmaid's Tale (újraolvasás)
  8. Alice Oseman: Heartstopper
  9. Alice Oseman: Radio Silence
  10. J. K. Rowling: Harry Potter and the Prisoner of Azkaban (újraolvasás)
 A Sharon Huss által írt How To Disappear igencsak szíven ütött. Nem is az volt számomra a lényeg, hogy hogyan lett megírva, hiszen a mondandója volt számomra a legfontosabb. Éppen ezért 5/5 csillagot kapott tőlem molyon.
Mark Manson The Subtle Art of Not Giving a F*ck c. könyve az első önismereti könyv volt, amit valaha olvastam, és nagyon örültem, hogy ráakadtam. Elképesztően szórakoztató és elgondolkodtató egyszerre, csak ajánlani tudom. Így nem is meglepő, hogy szintén 5/5 csillagot adtam rá. Alig várom, hogy a következő könyvét is elolvassam.
Karen M. McManus One of Us Is Lying c. könyvével hónapokig szemeztem mind könyvesboltokban, mind a könyvtárban, és miután mostanában nagyon megszerettem a krimit és magát a rejtélyekkel teli regényeket, magamhoz vettem, hogy megtudjam, miért is látom mindenhol ezt a könyvet. Kicsit azért sejtettem, hogy mi lesz a vége, mindettől függetlenül élveztem a könyvet. Molyon 4/5 csillagot kapott. 
A Two Can Keep a Secret egyértelműen azután került a kezem ügyébe, miután befejeztem az írónő másik könyvét, és kíváncsi voltam, hogy tud-e hasonlóan jót alkotni még egyszer. Nem csalódtam. Az előző regénye habár jobban tetszett, igenis örültem, hogy ezt is elolvastam. Szintén 4/5 csillagot kapott.
A Harry Potter sorozat olyasmi, ami szerintem évente legalább egyszer a kezem ügyébe akad, ha épp semmi máshoz nincs kedvem, vagy csak szeretnék ismét elveszni ebben a csodálatos világban Harry-vel és társaival, így nem is meglepő szerintem az újraolvasás. A sorozat többi részét is tervezem az év folyamán még befejezni. Egyértelmű 5*/5.
Margaret Atwood regényét tavaly olvastam először, aztán annyira meg is tetszett, hogy márciusban meg is vásároltam az angol kötetet. A The Handmaid's Tale-t pedig nem hagytam a polcon állni, ezért újraolvastam. Ugyanolyan sokkoló és lehengerlő, mint legelőször.
Alice Oseman nagy meglepetést hozott számomra ebben a hónapban. A Heartstopper egy graphic novel, ami életem elsője volt. Annyira aranyos és kedves volt, imádtam. Mindössze 30 percembe telt végigolvasni, és üde kis színfolt volt számomra.
A másik az írónőtől olvasott könyv a Radio Silence volt, ami szintén nem tartott hosszú ideig, mert csak úgy szárnyaltam a sorok között. A könyv a barátságra fókuszál, nagyon tanulságos és különleges. Molyon 4/5 csillagot kapott tőlem. 


Sorozatos berkekben annyi említésre méltót mondhatok, hogy folyamatosan nézem hétről-hétre a Trónok harcát. Egy hétig várok másfél órányi szorongásra, igen.
Illetve elkezdtem elölről a Gyilkos elméket, aztán azzal haladok csigatempóban. Kaphatnék egy Matthew Gray Gubler-t ajándékba valakitől? Persze nem csak miatta nézem a sorozatot, tényleg érdekes az egész pszichológiailag, persze azért elég felkavaró is egyben.
A szokásos heti legalább egy Jóbarátok rész azért még mindig tartja a frontot. Vidám kis színfolt az életemben, és sose fogom megunni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése