2016. május 3., kedd

Hóvégi összefoglaló: április

Az áprilisi hóvégi összefoglaló valószínűleg rövidebb lesz, mint az előző, ugyanis nem sok időm jutott a könyvekre, csak maximum a sorozatokra.


Tehát, mint már említettem is, nem igazán volt időm az olvasásra, azonban belekezdtem a George R. R. Martin Trónok Harca c. könyvébe, amit imádok, bár meglehetősen lassan haladok vele. A sorozatot is elkezdtem a könyvvel egyidejűleg, de természetesen azzal hamarabb jutok egyről a kettőre. 
A sorozat terén már az 5. évad végét taposom és hamarosan áttévedek az új részre, azonban a könyvek terén még csak az elsőt koptatom.

Miután áprilisban volt a születésnapom, néhány új könyvet is a polcomra helyezhettem. Ilyen például Kass Morgan - 100, Kiválasztottak c. könyve, melyet a sorozat hatására kértem és kaptam meg. Egyelőre elég lassan haladok vele, mert nem az, amire számítottam, de ahogy tudok, igyekszek ezzel a regénnyel is. 
Emellett a számomra várva várt Jennifer Niven regényt, a Veled minden hely ragyogót is megkaparinthattam. Azonban ezzel vannak kisebb aggályaim, éppen ezért nem is haladtam vele annyira, mint szerettem volna. Jelenleg valahol a könyv 1/3-ánál járok és nem is igen akaródzik a folytatás.
A felsorolt két könyv mellett egy kedves barátnőm nekem ajándékozta a Harry Potter könyvsorozat utolsó részét, a Harry Potter és a Halál ereklyéit. Emellett pedig kiegészíthettem a sorozatot a 3. résszel és a két - már megjelent - Harry Potter kifestővel is.

Könyves berkekben még annyit mondhatok, hogy nekiálltam Tahereh Mafi - Ne félts című utolsó, befejező kötetének, de idő hiányában és a Trónok Harca lenyűgöző mivoltának köszönhetően nem igazán haladtam ezzel sem. Emellett továbbra is szenvedek a Penelope Douglas által írt Bully c. könyvvel.

Sorozatok terén igazán a Trónok Harca volt számomra nagy előnyben. Talán április elején kezdtem el a sorozatot és hamarosan naprakész is vagyok vele. Ha végre befejezem, lehet írok is egy bejegyzést róla, de nem ígérek semmit.
Azonban lassan, de biztosan haladok a Hart of Dixie nevezetű sorozattal, részről részre (és hétről hétre) pedig a Once Upon a Time, The 100, Vámpírnaplók szereplői boldogítanak. 
Belekezdtem a napokban a 11.22.63 névvel ellátott sorozatba is, ami Stephen King regénye alapján készült és mindössze 8 részes. Nem mondanám, hogy túlságosan nagy hatással volt rám a sorozat. Lehet, hogy hamarabb olvasom majd el a könyvet, mint nézem végig a sorozatot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése