2016. december 7., szerda

Kylie Scott: Play - Futam

Csak arról volt szó, hogy úgy tesz, mintha egy rocksztár barátnője lenne. Arról nem, hogy bele is szeret…

Mal Ericson, a világhírű Stage Dive rockbanda dobosa villámgyorsan rendbe akarja tenni az életét – egy rövid időre legalábbis. Úgy gondolja, a látszathoz az is éppen elég lesz, ha egy igazi jókislánnyal kezd mutatkozni. Nem úgy tervezte, hogy ez az átmeneti helyzet állandóvá válik, és nem sejthette, hogy éppen így találja meg az igazit.

Anne Rollins álmában sem gondolta volna, hogy megismerkedik majd a rock egyik istenével, akinek a posztereivel tinédzserkorában ki volt plakátolva a szobája – és különösen nem ilyen körülmények között. Anne ugyanis anyagilag nem áll valami jól. Illetve nagyon nem. Ugyanakkor érzi, hogy ha pénzért cserébe úgy tesz, mintha a vad partiarc dobos csaja lenne, annak semmiképpen nem lehet jó vége. És teljesen mindegy, hogy mennyire szexis pasi Mal. Vagy mégsem?

Eredeti cím: Play
Kiadó: Könyvmolyképző
Kiadás éve: 2016
Terjedelem: 376 oldal
Sorozat: Stage Dive
Előzmény: Lick - Taktus
Műfaj: NA  
Moly link


Kylie tudja, hogy mi kell a népnek. Az utóbbi években szinte minden rocksztárról szóló könyvnek igazán nagy sikere lett, hogy arról ne is beszéljünk, hogy hány ember írt/ír fanfictionöket róluk. Ms Scott pedig rögtön egy négy részes sorozattal jelentkezik, hogy véletlenül se legyen hiányérzetünk, hogy nem kaptunk különböző személyiségtípusokról könyveket. Az előző könyv az abszolút macsókat kedvelőknek jöhetett be leginkább, ez inkább a vicces srácokat preferálóknak, ugyanis Mal egy igazi humorbomba, aki mellesleg nagyon pörög, és soha nem lehet eldönteni róla, hogy mikor komoly és mikor szarkasztikus. Elég hirtelen hoz döntéseket, és ha az ember lánya hagyja magát, el tud veszni a Mal által keltett forgószélben.
"– Én egy nagyon szerény tökéletesség vagyok."

Nem tudom, hogy ti hogy vagytok vele, de én az első 150 oldalt szünet nélkül olvastam el, általában hitetlenkedve röhögtem, és összességében nem tudtam eldönteni, hogy ez most komoly-e. Tényleg így viselkedne egy 27 éves rocksztár, amikor az élete olyan, amilyen? Aztán megszoktam, és rájöttem, hogy Mal varázsa ebben rejlik. A hangulatingadozásaiban, a boldogságában, az őrült ötleteiben, és az ehhez tartozó csodálatos tehetségében meg persze a külsejében.


"A kijelzőn egy üzenet villogott: HITELKÁRTYA AZ ASZTALON. ÖLTÖZZ FEL CSINOSAN ESTÉRE. A nevemet viszont sehol nem láttam. És közben az ebédlőasztalon valóban ott hevert egy bankkártya, bár azt hittem, egyszerűen ottfelejtette reggel. Eszembe sem jutott, hogy nekem van odakészítve, mert azt akarja őrült vásárlásba kezdjek. – Itt az áll, hogy valami Angie-nek küldted az üzit- jegyeztem meg, kissé feszülten. – Nem nekem, Mal. – Tényleg?- A kijelzőre nézett.- Basszus! Bocs.
– Ki az az Angie?- kérdezte Lauren.
Rohadjak meg, ha tudom, de gondolom azóta is keresi a kártyát."


Azt hiszem ez egy vonakodó és lassú szerelem volt a könyv iránt, nem úgy Anne részéről. Hadd mutassam be egy érzékletes képpel Anne reakcióját Malra:

Most pedig térjünk is rá a női főhős ismertetésére: Anne egy húszas évei elején járó lány, aki nagyjából bárkinek hagyja, hogy kihasználja őt, és olyan emberekben bízik, akikben nem kéne. A lakótársa épp csak lelépett, őt pedig elég nagy kellemetlenségek közepette hagyta, a legjobb barátjába szerelmes, aki a fél várost megszeretgette már, épp csak Anne iránt nem érdeklődik, ja, és ő a főnöke is. Ekkor megy el erre a partyra, ahol az erkélyen szembetalálja magát Malcolm Ericsonnal, és rögtön ki is derül a tény, miszerint Anne elképzelhetetlenül óriási rajongója a srácnak. És igen, a már emlegetett forgószél itt veszi kezdetét.
"Biztos voltam benne, hogy valahogy rendbe hozok mindent. Hát persze hogy sikerült. Hiszen nem az a specialitásom, hogy szarból várat építsek?"

Azonban Anne nem csak ennyi. Egy szeretteiért végsőkig kitartó, kedves és aranyos lány, aki még a szexi rocksztárnak sem adja be a derekát egykönnyen. Próbál Mal mellett állni, támaszt nyújtani, viszont mint minden épeszű ember, fél is tőle, hiszen egy rocksztárnak miért is kellene egy teljesen átlagos lány? Olvassátok el, és megtudjátok. 
Az embert nagyon könnyen magába tudja szippantani ez a könyvecske, mert Ms Scott talán az első résznél is jobban odatette magát, és egy nagyon szeretni való történetet alkotott humorral, erotikával és csipetnyinél kicsit több szenvedéssel fűszerezve.


Kedvenc karakter: Mal
Legjobb a könyvben: az ágyas jelenet, amikor átszóltak, hogy minden oké-e
Legrosszabb a könyvben: Anne folytonos elvarázsoltsága Mal miatt
Utolsó mondat:
"Még szép, hogy az vagyok!"
Az egész: 5/3.5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése