2015. július 26., vasárnap

The Versatile Blogger Award

Halihó, kedves idetévedők! 

Abban a fantasztikus megtiszteltetésben van/volt részem, hogy egy nagyon kedves bloggerina megajándékozta blogomat az első díjával. Hatalmas meglepetésként ért, hiszen nem több, mint 15 bejegyzés található a blogon. 
Borzasztóan hálás vagyok mind a díjért, mind pedig a 4 feliratkozóért és a rengeteg megtekintésért. Talán sokaknak nem jelentenek semmit ezek a számok, de nekem igen. Tényleg jól esik, hogy van, aki kíváncsi rám, szóval nagyon szépen köszönöm! Eszméletlenül, szavakba önthetetlenül hálás vagyok.

A díjért őszinte köszönet Májuslánynak!


Szabályok:
1. Írj hét dolgot magadról!
2. Küldd tovább azoknak az embereknek, akiket érdemesnek tartasz a díjra!

Hét dolog magamról:
1. Öt éves képzésen veszek részt a középiskolámban, ami azt jelenti, hogy szeptemberben 12.-es tanulmányaimat kezdem meg pénzügy szakon. 
2. Képes vagyok órákat, sőt napokat sorozatozással és olvasással tölteni. A kedvenc sorozatom nem más, mint a The 100, a kedvenc könyvem pedig James Dashner Tűzpróba c. regénye.
3. Szeretem az erdőt és a természetet. Megszállotja vagyok a fáknak, virágoknak és a szabadságnak, amit egy ilyen táj személyesít meg számomra. Mindenképp szeretnék erdőben, vagy legalább a közelében letelepedni a jövőben.
4. Rengeteget beszélek. Természetesen nem mindenkinek, de ha valaki olyan közelében vagyok, aki közel áll hozzám és nagyon szeretem, akkor valószínűleg órákig be nem áll a szám. Sokaknak az agyára is megyek ezzel.
5. Inkább az a fajta ember vagyok, aki egy péntek este a szobájában ücsörög, teát szürcsölgetve, egy könyv társaságában, mintsem az, aki bulizik ugyanekkor. Nem vagyok éppen a társasági lények mintaképe, a szociális helyzeteket főképp kerülöm, de egész jól boldogulok így is.
6. Hatalmas álmom a föld körbeutazása. Mindig is imádtam a földgömböket és a térképes motívumokat. Örülnék, ha egyszer lehetőségem adódna megismerni a világot.
7. Az all-time-favourite crushom nem más, mint a Teen Wolf-ból sokak számára ismert Stiles, azaz Dylan O'Brien. A sorozatbeli karaktere vicces és humoros. Úgy gondolom ő az első és legfontosabb ok, amiért nézem a Teen Wolfot. Arról ne is beszéljünk mennyire szeretnék személyesen találkozni vele...

Akiknek tovább szeretném küldeni a díjat:

4 megjegyzés:

  1. Kedves Brigi!

    El sem tudom mondani, mennyire örülök ennek a díjnak! Majd mindenképp kitöltöm, amint megvagyok a többivel is! Nagyon jól esett! Köszönöm! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Rózsaszín Királylány!

      Örülök, hogy örülsz! Azonban nem igazán van mit megköszönnöd; azért küldtem tovább a díjat neked, mert úgy érzem maximálisan megérdemled. :)

      Törlés
  2. Szia Brigi Eszméletlen jó a blogod <3 Fel is iratkozok <33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Kincső!

      Nagyon szépen köszönöm, üdv a fedélzeten! :)

      Törlés